hästabstinens!

men innan jag tar tag i psykologin..
fyfarao vad sugen jag är på att skaffa häst igen! det är hela 10 månader sen jag lämnade roxane och det är galet att det är först nu som jag verkligen känner att jooo jag är hästmänniska, inget annat!
dock ångrar jag inte att jag inte skaffat ny häst under dom här 10 månaderna, det har varit så sjukt mycket i skolan att jag knappt hunnit göra annat än att plugga som en tok. jag beundrar verkligen dom som går natur/samhäll som klarar av eller har klarat av att ta ansvar för både skola och häst. något som jag känner att jag absolut inte hade fixat!
men nu när allt har lugnat ner sig och jag har fått lite bra pepp inför trean att det kommer vara snäppet lugnare då också, så är jag så enormt sugen på att köpa mig en liten hoppare igen hihi! mamma & pappa är fullt med på mina små planer vilket är skönt.. får helt enkelt se till hösten om det dyker upp något :)
dock kommer det inte bli innan höstlovet för då åker jag till litauen och bor där ett litet tag! men efter det så.. ja vi får se ;) men sugen är jag, riktigt sugen!
min första ponny willow & jag, och så jag och min senaste polle roxane ♥
jag älskar fortfarande båda exakt lika mycket som jag alltid gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0