show me what i'm looking for

är hemma tidigt från en kort skoldag efter långhelg. och åh vilken helg dessutom, längesen jag var så uppbokad!
i fredags kom som sagt emma hem till mig & jag berättade om vår fredagskväll här :)
på lördagen gick jag först ut på långis med nelson i finvädret och framåt kvällen kom linnea hit & gjorde mig sällskap eftersom jag var alldeles själv hemma den kvällen! vi gjorde jättegoda varma mackor med kesoblandning och glass till efterrätt och till det kollade vi på körslaget & fulade oss åt dom som provsjöng!
vi somnade i lillebrorsans säng (hans säng är så grymt skön så vi passade på när han inte var hemma) tillsammans med lille nesse bredvid oss!
dock fick jag springa ut med nelson någon gång vid fyra eftersom han var akut kissnödig då & sen vaknade jag vid halv 8 igen för att gå morgonpromenad samt mata den lille lurven. efter det var det skönt att krypa ner hos linnea igen som sov som en stock & somna om till klockan slog tio då jag vaknade av en kudde i huvudet & kittlande fingrar! damn
på söndagen följde jag med henne hem och så åkte vi till stallet nästan direkt! underbart väder fick vi och åh, det är sånna dagar som man saknar hästandet lite extra mycket! (tur jag har så fina vänner som låter mig följa med dom). jag hjälpte iaf henne att mocka & fixa fint i stallet och sen tog jag kort när hon red sin Goldie. när vi sen kom hem till linnea igen började vi med maten och efter en stund ramla resterande familjemedlemmar in så vi kunde äta tillsammans. mycket skratt & prat varierande med god mat! det märks att linnea & jag har varit vänner sen vi var bebisar för vi trivs så bra hos varandra och känner oss verkligen som hemma!
på måndagen åkte vi till stallet igen efter frukosten. jag hjälpte till att mocka igen & sen tog jag ytterligare några kort på linnea när hon longerade :) sen var det dags för mig att åka hem för att duscha & möta min fina kille. det kändes verkligen som att det var flera år sedan vi träffades trots att det bara var ca tre dagar. vi glodde film & käkade god mat tillsammans och sen kollade vi lite tv innan klockan blev så mycket att sängen kallade. åh vad jag älskar att få somna och vakna upp bredvid den killen alltså, helt underbart vad kär jag är ♥
han hade dessutom med sig ett foto på sig själv som jag ville ha & nu står det inramat på bordet bredvid sängen så jag kan kika på det när som helst hihi.
nu kallar skolböckerna! pusshej
världens bästa & finaste kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0