happiness comes with joy

woah fina vädet kom tillbaka åh ♥ nu är jag så glad som man bara kan bli om man heter ellen!
emma kom hit igår och så käka vi supergod mat och kollade på let's dance! efter det gick vi en promenad med nelson och sen satte vi på film framåt kvällen! blev en himla massa prat också, om allt som fanns i våra huvuden och vi skrattade åt våra enormt konstiga konversationer tills klockan slog sent!
imorse väcktes vi till nelsons morgonmys & satte igång ett youtubeklibb med hundar & katter för att reta honom lite.. åh nelson blev riktigt fundersam & det slutade med att 5an på mitt tangentbord blev lidande!
efter det gick vi ner och åt världens godaste frukost, nämligen våfflor med glass innan det blev dags för emma att åka hem igen.
tack världens finaste vän för en riktigt kul kväll!
NU har jag precis varit ute på långis med nelson i solskenet och kameran följde självklart med så här kommer några bilder från vår promenad! :)

jag har nog världens finaste vovve ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0