If you wont look down, I wont look back

One day your life will flash by, make sure it's worth watching!



idag är det ett halvår sedan jag lämnade fina roxane. sex hela månader och hon ger mig fortfarande lika mycket glädje, jag behöver bara tänka på henne :)
men visst är det galet hur snabbt tiden går? men det är först när man stannar upp och faktiskt tänker på det som man inser hur mycket som händer varje dag och hur mycket man missar när man blundar för det. jag och linnea låg och pratade om det här om kvällen. vi har redan gått halva vår gymnasietid? vart tog den vägen? och vad händer sen? om ca 1,5 år kommer vi ha den bästa dagen i vårt liv samtidigt som det kommer vara den allra sorgligaste! vi kommer ta studenten tillsammans, skrika att vi är klara med skiten och festa hela natten lång till fötterna blöder på oss. leva i en annan värld för en kväll där allting är helt perfekt! men dagen efter, när alla har nyktrat till och verkligheten har hunnit ifatt oss så måste vi gå åt varsitt håll.
kommer kännas konstigt att gå från att ha träffats nästan varje dag i tre år till att kanske inte träffas alls. usch nä så får det inte bli och nu ska jag komma på lite gladare tankar! ska alldeles snart slänga mig på telefonen och ringa min fina vän för att få lite updates om hennes liv hihi! puss

Kommentarer
Postat av: cissi

Studenten innehåller blandade känslor, precis som du skriver, men mest av allt glädje! :)

2011-01-16 @ 14:01:31
URL: http://chisono.blogg.se/
Postat av: ellen

som jag känner nu är det skönt att ha 1,5 år kvar faktiskt.. men det kommer nog vara väldigt härligt att stå där och slänga hatten också ;)

2011-01-16 @ 16:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0