when the stars go blue - ryan adams

ser ni hur stora dom har blivit? pojkarna på bild! ♥
hela livet är en berg&dalbana, visst är det? upp & ner hela tiden och åkturen stannar aldrig i den roligaste kurvan. well done där ellen, jäkla poet!
jag saknar min fina vän julia så mycket sååå! dagarna går så bra med jonathan & linnea, dom gör verkligen allting snäppet roligare och lättare i skolan/på fritiden.. men när jag verkligen tänker på dig min vän, så tänker jag på hur grymt bra det var att ha dig varje dag och det är då jag saknar dig som mest! puss
men min lilla berg&dalbana har allt några härliga svängar den också! nästa vecka åker jag och hälsar på valpen som kommer att finnas i mitt liv i kanske femton år framöver. woah jag ska bli mamma, slå den! :) och nu när snön har lagt sig ordentligt är det himla bra julstämning överallt också och jag älskar det!
sen att kärleken inte vill sig.. det är en grej som jag verkligen inte vill prioritera nu och ser på det där klassiska "killar kommer & går, vänner består!". och jag har trots allt dom allra finaste vännerna kvar vid min sida ♥
avslutar med en bild på tjejerna också! för söta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0