patetiskt, sorgligt osv. :)



Låt mig ha kvar minnena och låt mig gråta tills jag somnar. Må bra av att se mig må dåligt, det var ju såhär ni ville att det skulle bli?
Men jag förstår verkligen inte varför man hela tiden måste trycka ner någon, som redan har förlorat det som betydde mest för henne, för att själva må bra..
För om det inte var viktigt, då skulle dom låta henne va. Woah vilken brist på liv man måste ha om alla samtal bygger på skitsnack om varandra. Kanske är det inte jag som har ett sorgligt liv trots allt?

Kommentarer
Postat av: linnea

Jag älskar dig ellen, även om du mår bra eller ej, men om du mår dåligt så är det klart att man blir ledsen, för du är ju den bästa, och vem vill se dig ledsen och nedtryckt då? Man har sett dig glad, och jag lovar dig Ellen, det finns inget bättre än att se dig lycklig.

Varma kramar från lilla linnea

2010-11-15 @ 15:03:50
Postat av: ellen

Åh lilla vän vad söt du är! Dina kommentarer gör mig alltid lika glad och varm inombords. Du är värd allt bra som livet har att ge ska du veta. Du är så smart och förnuftig och alldeles för snäll. Puss på dig min bästa lilla ryttare <3

2010-11-15 @ 16:28:21
Postat av: Carro

nej :'O Vaha hänt nu då?? :'( <3

2010-11-15 @ 18:37:39
URL: http://CcNn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0