i hate this part right here ..

say no more.
ett misstag en gång.. visst, okey. samma misstag två gånger i rad? inte okey. sitter och funderar på hur många gånger jag ska orka stå ut med skiten innan jag gräver ner mej nånstans och kommer tillbaka i september.

det här skulle bli den bästa sommaren någonsin men än så länge har det bara varit tvärtom! allt jävla jobb & jag mår inte ens bra av att vara på min arbetsplats.. allt annat som skiter sig, jag blir sjuk & det känns som att jag inte har fått vara med min älskade roxane ordentligt på hur många dagar som helst.
i morgon ska jag iaf till stallet och jag ska vara med roxane länge länge länge.. på måndag börjar arbetet igen men sen är det bara en vecka kvar & när den veckan är slut.. då ska jag få ordning på det här igen.

dessutom saknar jag min morfar hur mycket som helst.. har inte träffat honom på flera månader & fy, det gör verkligen ont :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0