roxane <3



fredagkväll klockan 22.56 hann verkligheten ikapp mig

det är först nu som jag börjar inse att jag inte längre har kvar min bästa vän, min ögonsten, mitt liv. men roxane du ska veta att jag aldrig valde att lämna dig, jag valde bara att lämna en falsk verklighet. jag saknar dig varje minut ♥

det är så konstigt.. dom senaste sex åren har jag spenderat i stallet med underbara människor och underbara hästar och plötsligt är allting borta. vad ska jag nu göra om dagarna? vem ska jag nu berätta mina hemligheter och jobbiga problem för om inte roxane? roxane som alltid lyssnade och aldrig förde något vidare. (konstigt hon är ju en häst tänker ni nu.. men då ska ni veta att en häst, eller ett djur över huvud taget, är det bästa att prata med när man mår dåligt eller måste få ur sig någonting)

jag är fri att göra vad jag vill och jag behöver inte planera något längre.. det kommer ta tid att vänja sig. men det är långt ifrån över här, jag tänker inte lägga av med hästar helt och hållet. men just nu vill jag bara vara ellen.. sen när skolan börjar börjar även verkligheten igen och då ska jag börja leta ny häst.
leta ny häst? vad fan äre jag säger.. såhär hade jag aldrig sagt för en månad sen! jag hade aldrig drömt om att leta ny häst för ett år sen! och för tre år sen såg jag början på en fantastisk framtid tillsammans med min älskade roxane.. och slutet kom för fort


Kommentarer
Postat av: rf

Men Hoppas du får det bättre snart undrar vad som hänt eftersom du inte rider Roxane längre??

2010-07-20 @ 15:18:40
URL: http://www.nogg.se/aztiroli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0