apparently unaffected


jag & felicia fick äntligen träffas igen hihi.. söta kusinbarn ♥

nu har jag med all säkerhet blivit lite knasig.. men jag vill skaffa hund haha. har funderat ett tag & vet verkligen inte om jag orkar med ny häst när skolan börjar och allt. det tar så sjukt mycket tid och kräver massa jobb! och att börja om från början med en ny häst.. nja jag vet faktiskt inte om jag vill det.

en gång för rätt längesen lovade jag mig själv att inte skaffa ny häst när jag slutar med roxane.. iaf inte på väldigt länge! dock visste jag ju inte då att det skulle ta slut så snabbt (men ändå)

så nu är jag lite inne på att skaffa valpis, vet att dom också kräver enormt mycket tid men det blir på ett annat sätt liksom. hmmm får fundera ett tag till, mamma vill att jag skaffar häst & pappa spelar det ingen roll så det är svårt.
idag däremot har jag & syster varit inne i hallsberg och fixat nytt pass! ikväll kommer marcus hit och gör mig sällskap och i morgon ska jag nog vara med emma :) usch det är bara nästa vecka kvar av lovet.. sen börjar skiten igen! bläää pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0