turn back time

Jag vet inte vad ni tycker, men jag hatar när allt förändras!
Jag hatar när kompisar flyttar och när man tappar kontakten med dom man tidigare har varit piff&puff med. Visst är det jobbigt? Ibland vill jag bara att allt ska vara som det var förr och att man kunde spola tillbaka tiden och se till att man aldrig tappar kontakten med någon i framtiden! För när det väl händer.. ja, man vet inte vad man har förrän det är borta antar jag.
Dock har två av dom som betyder väldigt mycket för mig endast flyttat till örebro och karlstad.. men det blir ju inte att man ses så ofta längre direkt.
Så Andrea, jag saknar våra promenixer, energidryckerna och allt prat och skratt! Få människor kan få mig att skratta lika mycket som du kan :) Och Amanda, jag saknar våra spanskalektioner haha (du ska se vad lam spanskan är nu) och våra myskvällar hemma!
åååh vad livet är surt ibland.



LN vs thaipinnen <3

Kommentarer
Postat av: andrea

åhdu! jag saknar det också :( flytta in till örebro vafan :D! <3<3<3<3<3

2009-11-17 @ 00:38:59
URL: http://andrealeonora.blogg.se/
Postat av: ellen

haha jaa det är lösningen :))<3333

2009-11-17 @ 07:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0