gosig?

Jag har fått klagomål på min blogg.
Min barndomsvän Viktor tycker inte att jag skriver hur gosig jag är i den? Personlighetsgosig alltså.
Så jag fråga honom om jag skulle skriva typ "Hejsan jag heter Ellen och är en gosig person?" Men det skulle jag tydligen inte, jag ska bara framföra det i texten på något sett haha.
Så ni kan läsa mellan raderna?
Jag fatta ingenting. Jag är inte så entusiastisk när det gäller min blogg utan skriver bara ibland om det händer något speciellt eller om jag bara känner för det helt enkelt :) Och eftersom mina inlägg inte är så personliga så antar jag att det är därför ni inte heller lär känna mig genom bloggen?
Så nu tänkte jag berätta lite om mig själv.
Jag heter då Ellen Lina Eriksson som dom flesta kanske har fattat? Jag bor i en skitstad där det inte finns någonting att göra och den staden heter Askersund.
Jag är sexton år och bor då med mina föräldrar, storasyster och lillebror samt två katter vid namn Nisse och Simba. Roxane bor alltså inte här utan i Skyllberg som ligger 10 min bort.
Om jag ska beskriva mig själv så kan jag säga att jag är sjukt envis och ger för det mesta aldrig upp oavsett vad det gäller. Tack vare min envishet är jag van att få som jag vill men jag är inte mer bortskämd en någon annan. Jag skrattar ofta och då är det ganska ovärderliga saker jag skrattar åt också.. Dåligaste humorn någonsin har jag.
I skolan är jag väldigt pratglad och jag brukar säga som jag tycker. Även om jag får skit för det ibland ;)
I stallet är jag världens lyckligaste för det är där jag trivs bäst och hemma kan jag vara lite sur (a) men det är nog ingen tjej i min ålder som inte är det ibland haha.
Jag festar inte så mycket, lite då och då sådär men inte varje helg. Är mer sittahemmaochmysamedkompisarochfilm typen (y) Men ibland måste man ut också för att bli lite galen ;d
Mitt mål med detta inlägg var att om ni läser mellan raderna så förstår ni att jag är mysig? Tror inte jag lyckades haha.


Jag och Jeje. Lisen, Jessica och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0