bästa.

det var jag som nästan började gråta i telefonen igår när Micke ringde och sa såhär:
- hej du, du vet att jag en gång sa att jag skulle skriva en låt om dej/till dej?
Det blir lite tyst i telefonen och sen börjar han spela gitarr den killen, och han kan verkligen spela gitarr..
Jag fick tårar i ögonen haha.. kom på hur mycket jag saknar honom även om det bara var nåra veckor sen skolavslutningen. En av dom bästa vännerna jag har, kände ni Micke så skulle ni fatta att det inte går att leva utan honom. 
Känner mej förresten lite dum för jag hade helt glömt bort att han skulle skriva den där låten.. kan inte fatta att han kom ihåg de :) 


jag och Micke, skolavslutningen 09
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0