återträff med gamla stallgänget! :)

 
 
Vaknade till vårvindar & slängde i mig snabbfrulle innan jag åkte ut till stallet för lite förmiddagsträning! Så himla bra start på dagen, även om Affe garanterat hade hängt kvar vid frukosten med grabbarna! Ish så arg hon var i början, dels därför men förmodligen för att jag med all jäkla kraft försöker rida så att hon får med sig rumpan mer, och det är ju jobbigt.. haha! 
 
Nu sitter jag däremot redo att rulla bilen mot Kumla och hämta upp Olivia, sen vidare mot Askersund för en kväll tillsammans med mina gamla stalltjejer! Ska bli så himla himla mysigt att träffa dom igen, kolla igenom gamla bilder från vår tid tillsammans och prata om allting som händer i allas liv idag! Hoppas ni får en lika fin fredagskväll där ute! Puss 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jätte mysigt va det! Måste göras om! <3

2014-03-08 @ 00:27:18
URL: http://jessicakarintherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0