tentaplugg & lördagsmys.

 
Herregud. Jag är så inlindad i pluggtankar att jag försökte logga in på bloggen med användarnamnet till studentforum. Spenderar min lördagskväll själv hemma i min mysiga lägenhet med soppa, godis & gamla tentor. Denna kurs tar supermycket på mina krafter och det är så jäkla mycket att ta in, så även om det är jävligt intressant så blir det för mycket. 
Försöker varva pluggis med att vara i stallet så mycket som möjligt, för det är det enda stället som jag verkligen kan slappna av på och släppa skolan. Men jag önskar så att jag kunde åka hem till mamma och pappa i stället, eller till min lilla farmor som fyllt 80 nu i veckan och spendera tid med dom istället för att sitta här med kardiologi, infektionssjukdomar och allt annat bajs som aldrig vill fastna. Längtar till torsdag då tentan är skriven och jag har lite långledigt igen! #barafemdagarkvar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0