gratis är gott.

 
Huamej. Idag känns det verkligen att huvudet väger några kilo. Jag har klarat av dagen med både CASE och sterilhantering, varav det sistnämnda var skitkul då det kändes lite som greys anatomy hihi. Nu försöker jag ladda om i en stökig lägenhet som skulle behöva städas från golv till tak men jag är alldeles för trött för det. Heller vågar jag inte lägga mig ner i soffan för då somnar jag säkert, och till kl 18 ska jag befinna mig i Varberga för att fixa det sista med finsittningen. Men fytusan var skönt det vore att bara få somna och sova till imorgon, om jag hade något val skulle det vara högst prioriterat just nu. 
Dessutom har jag sökt ytterligare sommarjobb och blir så jävla nervös när ingen hör av sig!! Inom vården brukar det ju vara så förbannat desperat att dom nästan ringer till MIG och frågar om jag vill jobba men icke.. förhoppningsvis börjar det rulla in samtal nån gång & helst vill jag hamna på USÖ, för i sommar får jag ju gå som uska :) 
 
Nu ska jag iaf kura ihop mig i soffan & äta av allt gratisgottis som jag & jonte gick till campusmässan för idag! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0