utvecklingspsykologi ät bajs.

 
Är hemma hos mamma & pappa och har pluggat utvecklingspsykologi hela förmiddagen så nu är min hjärna alldeles tjock på tråkiga teorier & modeller. Fyfan vad tråkiga omvårdnadskurserna är. Men detta ska gå också, jag klarade första medicintentan i farmakologi för terminen & en stor sten lossnade. Tänk att jag än så länge har klarat alla mina tentor. Hoppas det fortsätter så hihi. 

Skjuter undan böckerna och fokuserar på kvällens bravader istället. Egentligen skulle vi gå på årets Haunted House, Malin, Nattis & jag. Men så gick dom ut igår med att inga biljetter skulle säljas i dörren och därmed vare kört. Vi får försöka rädda kvällen ändå, med riktigt bra förfest och utgång någon annanstans! Annars har jag inga bestämda planer i helgen och det känns så himla skönt att bara få ta det som det kommer. Dock måste jag plugga vidare inför nästa veckas tenta, japp... det går lite för fort i svängarna nu. Kämpa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0