Londonresa bokad i pluggångesten!!

 
Stel i ryggen & trött i huvudet efter en heldag framför datorn & näsan i böckerna för att sammanfatta allt jag ska kunna inför tentan på fredag. Det känns bara jävligt tungt & jag hatar omvårdnadstentor där man måste fördjupa sig så förbannat mycket. Medicintentorna är mer min grej tror jag, även om dom är kämpigare på sitt sätt. Dessutom försöker jag ta till vana att använda mina glasögon (som har legat undanstoppade i ca 5 år). Det känns som att jag har nått en gräns där jag inte kan undvika dom längre, för nu måste jag koncentrera mig så fort jag öppnar en bok eller sätter på tvn. 
Det bästa nu är i alla fall att jag äntligen har bokat flyg till London. Så om två veckor åker jag & Josefina och hälsar på våran efterlängtade Julia för att se hennes liv där. Längtar så in i bomben & vill packa väskan redan nu men jag får hålla mig och se det som en morot att klara tentan tills vidare!! 

Nu tänker jag lägga ifrån mig skitböckerna & kika på solsidan istället. Hoppas på mycket Ove ikväll!! 
Och p.s, idag fyller nelson tre år. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0