hemma hos pärona.

 
Sitter hemma hos mamma & pappa där jag tillbringat hela dagen. Denna kurs är nästan för seg då vi är så mycket schemalediga, men det är jävligt skönt att få komma bort från Örebros stadsliv emellanåt & gå långa promenader i skogen med Nelson istället. 
Samlar energi för att orka plocka ihop lite grejer som ska med hem till lägenheten & åka hem igen. Har äntligen fått ordning så som vi vill ha det, men tro på fan att jag måste flytta sängen till en annan vägg för min granne snarkar så omänskligt fucking högt att det hörs in till oss. Madness. Men det har sin förklaring, killen är stor som ett hus. Öronproppar är inte helt uteslutet heller. 
 
Hade en så fruktansvärt bra helg förresten, med liiite för höga promillehalter under både fredag & lördag. Fredag med förfest hos en klasskompis som fyllt år under veckan, följt av utgång på strömpis. Och lördag tillsammans med mina fantastiska tjejer med start på noice, därefter satin och sen tillbaka till noice igen då vi lyckades bli utslängda. Väldigt värt, för vi hade en galet bra fylla allihopa och det var så jävla roligt. Tror aldrig att jag har skrattat så mycket under en utgång!! Detta blir en återhämtningsvecka. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0