jag gillar att du säger vad du tycker, men det du tycker säger inte mycket

 
Har spenderat hela dagen i skolan & hemma hos Simon för att komma igång med sista uppgiften innan tentan. Känner mig helt tömd på motivation och är så jäkla trött att just nu kände jag att ett par timmar med rapporten räckte, och vi får helt enkelt fortsätta imorgon och på torsdag istället. 

Dagens bästa nyhet är dock att jag pratade med Veronica som är chef för ett Ekbackens autismboende i Askersund, och hon berättade att hon har bokat in både mig och Julia i schemat hela sommaren!! SÅ UNDERBART och jag kan knappt fatta att jag kommer få jobba med min bästa vän på samma ställe och ha henne nära i sommar. Så härligt att få ett sånt fantastiskt besked & hela jag känner mig plötsligt så mycket gladare. Wiii. 

Kommentarer
Postat av: jullis

Åh blev helt pirrig i kroppen av att läsa!
Vilka underbara nyheter! En sommar FULL av oss! Nya kompisar, sola och bada, SÖTA (men förstås krävande) ungdomar och en massa nya härliga minnen.

Fantastiskt! Puss på dig fina kompis som hjälpt mig med detta!

2013-03-12 @ 23:52:15
URL: http://juliaamen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0