veckans lediga dag!!

 
Jag är ledig idag & har fortfarande inte gått upp ur sängen, trots att klockan snart är två. Så himla skönt att jag säkert kommer stanna här resten av dagen också hihi. 
Sommarens jobbveckor har dragit igång & trots att mycket är nytt så känner jag mig redan ganska säker på det jag gör & jag trivs med de flesta i ordinarie personalen, de andra sommarvikarierna och självklart brukarna. Speciellt kul är det såklart att ha Julie på plats och vi jobbar som tur är väldigt många pass ihop & har lyckats matcha våra lediga dagar dessutom. 
 
Hade hoppats på lite sol idag men icke, så istället drar jag igång några himym-avsnitt och fortsätter min slappdag tills mitt hjärta kommer hem från jobbet. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0