twinsens birthdaybomb!! ♥

 
Ligger nerkrupen i sängen med 30 sidor sammanfattning framför mig som jag ska banka in i skallen inom loppet av fyra dagar. Känner mig helt tömd på energi & motivation och har inte en jäkla aning om hur jag ska lyckas ta mig igenom denna pluggdjungel. 
Fick en fin paus i helgen hos Josefina & Julia på deras 20årsfest i alla fall. En jättetrevlig kväll med grillat, dricka, dans, skratt, lek, nya & gamla vänner & jag somnade på två sekunder när jag väl krypit ner bredvid min kärlek i sängen. Tusen tack underbara tvillingar för en kanonkväll!! 

Nu ska jag dyka ner i anteckningarna & lida igen.. 

Kommentarer
Postat av: Hannisen

Ååh hahah bästa bilderna!

Hade verkligen så himla roligt igår och det var så skoj att ses igen!! wiii Tycker du är en så fin och rolig människa!! Tack snälla och fina du för igår, och plugga inte ihjäl dig!!! KRAM KOMPIS!!

och ps hoppas det är okej att jag lånar dina bilder till min blogg! hihihih <3

2013-06-02 @ 23:47:40
URL: http://hannabeerg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0