nollenervositet.

Gårkvällens sysselsättning, jag och mitt hjärta. 
 
Det är svinkallt här hemma och jag har stått i duschen och spolat varmvatten över kroppen tills den blev röd som en kräfta. Är superhungrig men så fort jag öppnar kylskåpet eller skafferiet så är det ändå inget som lockar och det känns inte riktigt som att jag kan få ner någonting, vilket är så långt ifrån likt mig som man kan komma. Kanske håller på att bli sjuk? Nä fy det får jag inte bli nu när nollningen drar igång! 
 
Alvina har hjälpt mig med några frågetecken och nu känner jag att jag har lite bättre koll på min situation. Är en smula nervös då jag på fredag, mer eller mindre bara ska möta upp ett gäng (förhoppningsvis glada och taggade) människor från sektion serum & ha min första nollekväll. Färgfest och vår sektions färg är gul haha, fan. Hur som helst, tack för hjälpen Alvina och jag tror att det här blir svinbra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0