mitt liv är en smet.

 
Hejhörrni! 
Efter en bra vecka med bl.a. middag & film tillsammans med Oscar i tisdags, tre träningspass och ett litet besök hos Jimmy och Moa inledde jag ännu en jobbhelg igår. Dock är det bara extraföreställningar denna helg, så imorgonkväll går jag hem ledig ett litet tag till, skönt. 
 
Massor händer i mitt liv just nu förresten. Jag har blivit antagen till Örebro universitet och en helt ny värld med massa kom ihåg och förberedelser har öppnats. Jag har klickat omkring som en tok på universitetets hemsida i hopp om att få lite klarhet i det hela, men allt är som en enda stor röra och jag har ingen aning om varken kurslitteratur, nollning och sånt där.. Ska verkligen se till att träffa Jonte snart så han kan hjälpa mig på fötter igen. Den 21 januari är det skolstart för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0