happy birthday sissy.

 
Är trött som tusan och känner mig tre kilo fetare än när jag vaknade imorse. Bigsistah fyller år idag (det blir ju idag eftersom klockan är över tolv..) och vi firade henne.. igår alltså. Har ätit smörgåstårta, tårta, bulle, chips and so on hela dagen så imorgon är gymmet ganska prioriterat haha. Hur som helst så har det varit en toppendag och både moster, faster och farmor mm kom förbi för att fira. Amandi hade med sig sin grabb också och vi pratade och larvade oss alla fyra - jag, julius, amanda och mattias - i soffan tills tårarna rann haha. Så härligt att se dig kär sweetie, och ha nu en superduperfin födelsedag idag. 
 
Förutom födelsedag så har jag kört ikapp med julius tillbaka till Örebro. Vi hade tävling hela motorvägen och körde om varandra gång på gång. Resterande bilar hade inget utrymme i min need-for-speed-värld. Har även hängt lite med julles brorsa och hans kompis, samt fixat och trixat med julias blogg så nu har hon en ny fin header. Kika in HÄR vetja, och om det inte hunnit uppdaterats så tryck F5! Nu ska jag krypa ner till ett 90210 avsnitt och somna. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0