ledig dag ♥

Hallådär. 
Pluggade igen öronen med öronproppar innan jag somnade igår, för jag vaknar ju alltid av Julius alarm kl 06.00 varje dag. Och trots att jag är ledig & kan sova hur länge jag vill så lyckas jag fan aldrig somna om igen. Så idag var det verkligen såååå skönt att få sova tills jag vaknade av mig själv. Dock hade jag missade samtal & sms från bemanningen som behövde inhopp när jag vaknade, så jag hoppas att dom inte blir allt för arga på mig nu. 
 
Igår hade vi fullt hus hemma hos mamma & pappa. Min faster & farbror från Stockholm var och hälsade på så farmor, jag, Julius & Julia kom dit för att träffas, prata ikapp och äta mumsig lax & dricka vin i några timmar innan vi åkte hem till Örebro igen. Idag ska jag bara njuta av ledig dag för imorgon jobbar jag heldag och sen är jag inte ledig förrän onsdag nästa vecka! Den där turkietresan börjar kännas enormt efterlängtad nu. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Öronproppar är helt underbart. Så skönt att plugga in propparna när man går och läger sig och verkligen stänga ute alla störande ljud. Sover själv jämt med öronproppar. Sover så mycket bättre och djupare när det är helt tyst. Kan verkligen rekommendera alla att testa öronproppar. Hur skönt som helst.

2013-08-12 @ 20:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0