besök av dom bästa!

 
Dagens minus: 
- Vädret SUGER. Regn & blåst och kallt, usch!
- Upptäckte att mitt rabattkort var slut när jag skulle åka med bussen, så jag laddade över 200 kr för att sen komma på att jag fyller om 2 dagar, och då får jag inte längre åka som ungdom. Helvete. 
 
Dagens plus: 
Mami och papi var här och köpte en cykel åt mig som tidig födelsedagspresent!! Så nu behöver vi inte slåss om julles längre ;) Så härligt att träffa dom igen dessutom, känns som att det var evigheter sen! Och som pricken över i hade dom med sig världens goaste lilla nelson också (plus en påse marknadsnougat). Känns så tomt när dom har åkt och jag måste återgå till mitt eviga tentaplugg, handla och laga mat.. åh. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0