bra kväll = seg morgon

Vet inte ens vart jag ska börja angående gårkvällen/natten, men oavsett lite sega moments emellanåt så hade jag allt som allt jäkligt kul!

Vi började på ivy bar, jag, ante och julius, med lite fördricka och prat! Där träffade jag även på armin som jag inte sett på år och dar, och så kom födelsedagsbarnet gustav och gjorde oss sällskap också.

Efter några öl/cider begav vi oss mot strömpis för säsongspremiären av vibes: dj's & drinks. Hela tiden sprang jag på folk jag känner och varvade kvällen med dans tillsammans med maida, eve, jenny och ida, snack med folk jag kände och tillslut fick jag även julle att röra på fötterna på dansgolvet hihi.

När det tillslut var dags att gå hem ringde en förtvivlad och full Jonte som varken hade nycklar eller sovplats (han nollas dom här dagarna hehe). Ett besök på mcd och sen hem till sängen, med bra personer efter en bra kväll.

Vilket leder oss till nu. Jag ligger vaken, rätt seg, och ser på Julius och Jonte som fortfarande sover. Härligt att få vakna upp med sin pojkvän och sin bästa vän, inte sant? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0