vinter, kärlek & jobbtimmar

 
Hemma och nerkrupen i min säng efter mitt andra jobbpass den här veckan. Eftersom jag vanligtvis inte jobbar onsdagar så har hela kvällen känts som ett fredagspass, vilket är lite segt eftersom det bara är torsdag. Är dock på så himla bra humör nu när snön äntligen har lagt sig och första advent närmar sig. Jag älskar julen 
 
Inatt sover jag ensam också, och det känns tomt som tusan. När Julius inte är här vill jag inte vara någon annanstans än hos honom och det känns så fint att jag fortfarande är upp över öronen kär i grabben. Han är min bästa vän och min kärlek, helt enkelt. Nu ska jag glo lite film innan jag somnar, och imorgon väntar ny dag med nytt jobbpass. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0