hej, vinterland

Hej finisar!!
 
Är mitt uppe i att laga mat innan jag drar till jobbet om cirkus timman. Har gått promenad i snöstormen med Nelson & fixat lite med Julius födelsedagspresent, och vips så var timmarna förbi och jag fick plötsligt aningen bråttom att hinna med allt. Framför mig har jag 5 jobbpass innan jag återigen kan ta lite ledigt i tre dagar. Känns skönt dock, för det här är min 10e jobbhelg vilket betyder att säsongen snart är slut och vi alla kan ta lite julledigt!
 
Äntligen har det i alla fall kommit lite snö och mamma har satt upp julgardiner, stjärnor och ljusstakar i hela huset så det kändes extra juligt att komma hem till Askersund idag. Nej, nu måste jag skynda mig lite.. puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0