snabbt besök i min soliga stad!

Hemma en sväng i soliga Askersund och myser med Nelson, solar och tvättar kläder!!
Har haft en så himla härlig helg tillsammans med Julius, Gustav och Ina. Vi spenderade fredagskvällen här hos mig nere vid sjön och grillade samt spelade kort tills klockan slog sent och alla fyra somnade. På lördagen åkte vi sen till Glanshammar där Gustav bor för att tillbringa dagen på sjön med wakeboardåk och fiske! Hur fint som helst, och sjukt roligt med wakeboard (även om jag kanske var i vattnet oftare än över). Lyckades ändå stå upp några gånger och åka en del mellan de gånger jag faceplanta vattnet hihi, var ju trots allt första gången jag stod på något sånt!

I onsdags hade jag förresten en jääätttebra utgång med Josefina, Evelina och Linnea och så många fler som vi mötte inne på strömpan. Vi dansade, skrattade, pratade, drack, var glada.. så bra! Sen somnade jag bredvid min underbara vän som avslut på en toppenkväll. Måste göras om!


Nu är klockan dock rätt mycket och jag måste packa ihop mina kläder och börja kila ner till bussen igen. Ha en fin solig kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0