nu är jag klar!!!

Hejdär!!
Sitter hemma hos Julius och har PRECIS ALLDELES NYSS SKRIVIT KLART MITT SISTA ARBETE NÅGONSIN PÅ ALLÉSKOLAN!!! Känns helt sjukt att jag är klar med skolan nu, bara cypern, balen, studenten och allt roligt kvar! DJISSES.
Har packat ner det sista i resväskan också och känner en klump i magen inför att lämna lägenheten och veta att när Julius kommer hem så kommer den vara tom från mig i över en vecka.. åh. Men jäklar vad roligt vi ska ha, och bara fira att vi är klara nu! Ingenting kvar. SJUKT

Ska alldeles snart springa till tåget med min megaväska och äta lite mat med Jonte och pussa hejdå på Julius. Ikväll ska vi handla det sista inom matväg som vi ska ta med för inatt åker vi mot Skavsta. Ha det så jättebra hemma allihopa så ses vi till studentveckan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0