HEJHEJ

Nu för tiden känns det som att när jag åker hem så "hälsar jag på" haha. Djisses, kan inte komma ihåg när jag senast sov i min egen säng. Eller jo, i lördags. Resten av veckan har jag bara myst i Julles sällskap. Men det är skönt, och bra, och jag kan inte komma på något bättre än att krypa ner i hans armar varje kväll och kika några o.c avsnitt innan vi somnar. Dessutom har jag ju varit hemma stundvis dom senaste dagarna och gått ut med lilla Nelson. Funderar däremot på att ge bort sköldpaddan, nån som vill ha?

Nu sitter jag hur som helst här själv medans Julius är iväg och repar med bandet. Sen ska vi nog köpa något gott att mumsa på ikväll sista natten tillsammans eftersom min jobbhelg startar imorgon! Have fun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0