"thank you for the smile on my face"



Lyxade till det med mumsigt kaffe, choklad och frukt mellan pauserna!

Så. Äntligen. Till slut. PJEW.
Nedbäddad i min säng och är helt hög på tanken att jag är ledig från jobb ett tag fram över. Missförstå mig inte, jag tycker om att jobba! Men det är verkligen skönt att få tiden till lite annat också. Så imorgon har jag massor att fixa med. Ska till exempel avboka min tandläkartid (dels för att jag tycker att sånt är otäckt, dels för att jag inte har tid) på måndag, tvätta alla kläder som ska med till Göteborg, fixa en madrass osv osv.. sen framåt kvällen ska jag hinna se mamma sjunga med sin kör och efter det åka till Julius och stanna en natt där innan tre nätter ska spenderas hos Andrea tillsammans med henne och Julia.

Åh jag har verkligen ett jättebra lov att se fram emot, som förhoppningsvis avslutas med grillkväll hos Jullan eller något liknande!! KANON ju. Nu ska jag kika några gossipgirl avsnitt innan jag somnar, rätt lycklig av dom söta smsen som ramlar in i min telefon. Sängen är verkligen tom och jättestor utan han som jag tycker så fruktansvärt mycket om bredvid mig. Natti och puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0