sängen är världens bästa plats.

PJEW VAD SKÖNT ATT LÄGGA SIG I SÄNGEEEEN
Efter sammanlagt 30 timmar av jobb de senaste tre dagarna, samtidigt som jag har haft en dunderförkylning så har min kropp aldrig varit så trött som nu. Är så glad ändå, att jag tog mig igenom dom här dagarna trots detta (plus att jag glömde nässpray hemma så kokade upp salt och hällde i näsan med sugrör mmm). Dessutom har jag till&med hunnit plugga naturkunskap i pauserna så jag slipper den skiten imorgon och kan lägga ALL fokus på projektarbetet istället.

Nu ska jag sova riktigt riktigt skönt och riktigt riktigt länge, massor av PA-plugg att ta tag i imorgon innan jag åker till Julius. Hoppas alla har haft en fin helg! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0