party for everybody, dance lalalla

Godmorgon finisar!
Jag har megasovmorgon men ligger ändå vaken och pigg i Josefinas säng här på olgy. Hoppas att Jonte vaknar snart så att jag kan få lite sällskap på morgonen, eftersom alla andra har gått till skolan!


Hur som helst. Jag tatuerade mig igår, nu sitter den där på mina revben och kommer inte gå att gnugga bort haha. Känns lite märkligt, men jäklar vad bra det blev. Jag är jättenöjd och Robin som gjorde den var huur trevlig som helst så jag hann aldrig bli sådär jättenervös. Bilder kommer komma upp, och har även en liten film på hur det såg ut också! :)

Nu ska jag iaf njuta av att jag bara har en lektion idag, och att den inte börjar förrän 12.20! Fram till dess ska jag kolla några gossip girl avsnitt, duscha och ta bort plasten från revbenen och sno lite frulle hähä. Have a nice day everybody, så passar jag på att dela rysslands vinnande bidrag i melodifestivalen med er (den är ju toppenbra!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0