myser på hemmaplan

YOU DON'T KNOW HOW GREAT YOU ARE!
Ligger nerbäddad i soffan med superont i min lilla mage och med en sovande febrig pappa och en gosesjuk Nelson bredvid. Min jäkla mjölkmage alltså.. Har inte haft ont i magen på flera veckor så tänkte att jag kunde börja dricka lite mjölk gradvis igen, för att vänja tillbaka haha. Dumt

Dock är det ju inte helt fel att åka hem flera timmar tidigare från skolan, och ändå bara missa en lektion! Rätt skönt. Skulle ha stannat hos Julius.. sovit hela morgonen och bara tagit det lugnt, det ska jag påminna mig själv om nästa gång jag velar mellan att åka till skolan eller inte! Anyway, ikväll kommer nog Jossan hit och pluggar samhäll/myser med mig så jag kommer få en såndär toppenbra onsdagskväll som bara hon kan ge mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0