lördag och jag laddar inför jobb!



Det är lördag och jag sitter som vanligt iklädd lite myskläder innan jag om en liten stund ska dra på mig jobbtröjan och åka till teatern! :)

Min helg hittills (min helg började ju i torsdags eftersom jag var ledig igår) har varit så bra. Julius och jag gick som sagt på bio i torsdags. This means war var filmen vi såg och den var hur bra som helst, så tack för tipset Linnea! Efter det gick vi den långa promenaden hem i kylan, kröp ner i sängen och slog på några OC avsnitt innan jag, som vanligt, somnade först. Dock vaknade jag även först på fredagen haha, och låg länge länge och väntade på att Julius skulle få liv i sig också och en timma senare vaknade även han. Fint! Så tog vi dagen som den kom, sådär segt skönt ni vet, innan jag hoppade på bussen mot Askersund vid 15.20!

Så det blev lite kort om dom där fina dagarna iaf. Jag kan dessutom knappt komma ihåg att jag haft skola i veckan haha, för det har varit så jäkla chill. Let's hope it'll continue! Nu ska jag kila iväg till jobbet och stanna där till midnatt! Har packat med mina int.eko böcker så jag kan plugga lite inför provet på måndag i pauserna, smidigt! Hoppas alla där ute får en riktigt bra lördag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0