jobbdag/födelsedagsfirande!

Hemma riktigt riktigt tidigt efter en hel dag på jobbet! Idag var dock lite special eftersom vi hade överraskningsfest för Jenny efter första föreställningen. Det var så roligt för hon anade ingenting, allt var upplagt precis som om vi skulle ha en vanlig föreställning - vi dukade upp, fixade i ordning, hade fixat bordsplaceringar och till och med hyrt in fake-gäster haha. Det blev iaf jättelyckat men en aning stressigt för oss som serverade, eftersom vi bara var sex stycken plus en kock, men det fixade vi ändå!

Jag åkte dock hem tidigt med min förkylning och tänkte nu kolla lite gossip girl avsnitt innan jag somnar. Imorgon måååste jag ta tag i projektarbetet och på kvällen kommer Julius. Mysigt! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0