jobbat för två, nu blir det pluggis!

vilken man.
Dom bra nyheterna idag är att jag fick MVG- på mitt prov i internationell ekonomi, UTAN att ha pluggat till det.. DJISSES!! Hade helt riktat in mig på högst ett G, eller med lite tur G+ och så får jag den grymma överraskningen!

Det lite sämre med dagen var att Linnea inte kunde jobba och jag fick därmed jobba för två hela kvällen. Det blev liiite stressigt när jag både skulle fixa kaffet, hälla upp dessertviner och fixa med mjölk och socker osv.. men det fixade sig ändå och som tur var var det endast 50 gäster, pjew! Nu är jag iaf hemma och ska sätta mig med mitt sociologiarbete som ska vara inlämnat imorgon. Multitaskade lite på jobbet och hann faktiskt med att skriva ett A4 analys, så nu har jag bara ett bra slut att komma på plus lite justeringar! SEN ska jag sova, fyfarao vad skönt det ska bli. Puss

Kommentarer
Postat av: julia

Keep up the good work honey! DU ÄR SÅ DUKTIG!

2012-03-16 @ 00:21:00
URL: http://juliaalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0