I don't shine if you don't shine!

Är på språng att gå långpromenad i det underbara vårvädret med världens finaste lilla hund!! Allt går så jäkla bra nu, trots skola och mycket plugg. Jag är sådär vårigt glad och fint kär, tar varje dag precis som den kommer och känner hur studenten närmar sig mer och mer för varje dag! Och så åker jag och min bästa vän till göteborg nästa vecka också, för att stanna tre nätter hos finaste Andrea som jag inte har träffat på riiiktigt länge, ska bli så bra!!

Dock är det ändå svårt att leva ut lyckan till hundra procent just nu. I don't shine if you don't shine, helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: julia

<3333333333333333

2012-03-26 @ 16:47:36
URL: http://juliaalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0