happiness is dancing with my flow



Hallåå vänner!
Skäms över att ligga nerbäddad i sängen med chokladpudding i det här soliga vädret, men känner att jag måste vila upp mig inför ytterligare 3 jobbpass denna helg!! Och jäkligt skönt är det ändå, att bara ta det lugnt ;)
Dessutom har jag inte varit såhär slö hela dagen utan har faktiskt varit i Hallsberg en stund för att göra mormors grav påskfin med påskliljor och lite andra söta blommor. Jag saknar henne så mycket och kunde inte låta bli att tänka att jag verkligen önskar att hon kunde se mig nu, hur bra jag mår och hur livet leker för mig. Önskar att hon kunde stå där när jag om bara ett par månader är klädd i vit klänning med studentmössa på huvudet och redo för vuxenlivet.. hon och morfar ♥ Åh.
Har fikat lite med Emma och Josefina också, snackat ikapp om allt möjligt som hänt under den senaste veckan då Josefina har varit i Tjeckien och jag knappt har haft skola, fint!

Så har jag bokat biljett till Göteborg på måndag också!! ÅH VAD KUL det ska bli att träffa både Julia och Andrea samtidigt, gå omkring på stan och kika, shoppa lite, äta god mat, utgång? massooor ska hinnas med och jag ser verkligen fram emot lite tjejhäng haha.

Kommentarer
Postat av: julia

Fan vad det ska bli NAJS! Det är ju snart måndag och då ger vi ju oss iväg! sjuuuukt:D Puss och kram!

2012-03-31 @ 17:28:22
URL: http://juliaalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0