det känns på riktigt.

Uäk. Sitter med en febertermometer under armen i väntan på resultat.. mår inte alls bra utan känner mig hängig, trött, ja febrig helt enkelt. Såklart att det ska komma mitt i allt också. Förutom att det inte är så kul att känna sig sjuk så är det minst lika illa för dom runt omkring mig sånna här dagar, jag blir nämligen lite monster när jag är sjuk haha. Stör mig på det mesta och vill helst bara vara själv nerkrupen i sängen med en film eller något.. Dock är det fredag, vilket innebär jobbdag och det skulle kännas himla dumt att lämna Linnea själv på en fredag då det är så mycket gäster! Ska slänga i mig lite alvedon och hoppas att jag mår bättre om en liten stund så jag orkar jobba ikväll! Dumt att sånt här kan komma så plötsligt.

Det fina idag är iaf att vi fått våra studentmössor! Nu är det bara 3 månader kvar och det känns verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0