ännu en rolig jobbhelg!

Jag får ofta höra "hur orkar du jobba varje helg?!" från folk här och var, och nu tänkte jag dra några simpla anledningar till varför.

1. Det är roligt, kort och sagt. Jag har underbara arbetskamrater som är positiva hela tiden, och sen har jag ju min bästa vän med mig också. Vi skrattar, fular oss och drar dåliga skämt och har helt enkelt jäkligt skoj på jobbet!
2. Jag vill ändå inte gå ut på krogen nu när alla 94or börjar ta över haha.

Men självklart är det ändå lite tråkigt att missa dom där mysiga hemmakvällarna med kompisar osv, men å andra sidan så är det inte svårt att ta ikapp det på veckodagarna. Den här jobbhelgen har hur som helst varit himla bra och vi har alla roat oss åt Linneas dumma kommentarer! Jag listade topp 4 på facebook, men för er som inte är vän med mig där så listar jag här också.

1. "den alkoholfria drinken är den med vodka va?"
2. "men var det inte moses som födde jesus?"
3. "du är välkommen upp till övervåningen" (sagt till man med handikapp)
4. "ursäkta om det ligger lite kondompaket här och där.."


Nu ska jag ta tag i det där ekonomiprovet imorgon och sen ska jag ta det lugnt resten av kvällen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0