hello sunshine

Det har börjat sjunka in nu, jag har börjat inse att jag inte ska tillbaka till mina älskade klasskamrater i höst. Att jag har nya äventyr som väntar. Det känns bra samtidigt som det är sorgligt. Spännande men osäkert, you know.

Nu är jag i alla fall hemhemma i Askersund och har spenderat flera timmar med min goa lilla hund. Vi har klippt päls, trimmat päls och han lät mig för första gången klippa mellan klorna som han är så försiktig om, vilka framsteg av min lilla Nelson! Sen har vi gått promenad också, precis lagom till att mamma ramla in så skulle vi gå så då fick hon också hänga med ut en sväng. Solsken, så fint!

Snart kommer pappsen hem också och då ska vi åka för att kolla på bilar åt mig, SO NICE. Fasen vad vuxen jag känner mig helt plötsligt. Bil villa unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0