På vägen igen!

Då var vi på vägen igen, efter en skön natt i en skön säng efter 14 timmar i minibuss. Det är verkligen kall sommar här uppe, luften kan jämföras med tidig vår hemma ungefär och vi har gått med vinterjackor på oss allihopa haha, känns konstigt. Och ännu kallare blir det, men förhoppningsvis får vi soliga dagar i alla fall. 
 
Idag har vi ungefär 5 timmar att åka, så det kommer gå snabbt. Ska bli så himla kul när vi äntligen kommer fram! Dessutom håller min sjuka på att gå över, eller åtminstone bli bättre. Efter tre dagar på kortisontabletter (jäkla mirakelpiller), astmasprayer och hostmedicin så börjar andningen sakta men säkert att återgå till det normala. Dock är jag fortfarande lika kraxig som en kråka på rösten men det kan jag leva med så länge jag mår bra i övrigt! 
 
Hoppas ni har det bra hemma, och att ni klarar er från regndagar! Klem fra Elli 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0