one hell of a night!

Hallå världen, och nu är jag vaken. 
Nej men jo, det känns lite som att jag missat hela dagen genom att ligga i sängen och äta chips samt ha svensson svensson maraton med mig själv. Julius jobbar, och tack gode gud att det är han och inte jag. För idag är jag waaay too tired. 
 
Men så brukar det väl vara också, att allt roligt och härligt kvällen innan får sin payback dagen efter. Och ju bättre kvällen är, desto sämre blir också dagen därpå. Med andra ord hade jag en grymt bra kväll igår som helt oväntat inte bara bjöd på en fin utgång med Julius, Viktor och Emma, utan också massor av mina andra vänner som jag inte träffat sen studenten!! SÅ KUL. SÅ BRA. Vi drack, pratade, skrattade, grubblade över framtiden and so on. Så himla roligt att springa på så många glada och välbekanta ansikten!! Gud vad jag har saknat allt det där, att bara gå ut och låta mig själv ha jäkligt kul och glömma alla måsten, allt ansvar, bara för en kväll. För att inte tala om hur underskattat det är att träffa så fina vänner när man helt plötsligt, utan att tänka på det, har tagit ett big step in i vuxenlivet (studenten, bil, pojkvän, jobb, universitet.. shit en hel lista) Hur som helst - fler sånna här kvällar!
 
Så ska jag heller inte glömma att berätta vilken gentleman till pojkvän jag har, som igår när vi skulle gå långpromenaden hem tog av sig sina skor och satte på mina ömma fötter för att sen gå i bara strumplästen hem, bärandes på mina klackar. Jag har aldrig haft en så bra promenad hem efter krogen och hädanefter ska jag alltid bära med mig ett par storlekar förstora skor i väskan när jag går ut! Tack min älskade Julius, för att du gör min tillvaro så bra på alla sätt och vis ♥
 
 
Söta människa. Älskade du, du har hela mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0