Laddar för sista jobbdagen innan ledighet!!

 
 
Herregud. Jag är så nervös att jag nästan spricker, det här är som att vänta på jultomten när man var fem..

Sitter och irriterar mig på att marmeladen jag hade på mackan har klibbat lite på händerna, mellan fingrarna sådär obehagligt. HU. Vilket ilandsproblem? Och jag ska alldeles snart sätta mig i bilen mot lilla Lerbäck för dom här veckornas sista jobbpass. Sen tar jag semester. Sen åker jag till Norge. Mmm underbara fina älskade Norge som gömmer den största delen av min släkt. Långt upp. Lång resa. See you soon! 
 
Julius åkte tidigare än mig, han ska också jobba idag nämligen - men med att måla hus. Kan inte minnas att jag fick hejdå-pussen i vanlig ordning, kanske sov? Kanske struntade han i det just för att jag sov. Hm, ska allt ta upp det med grabben sen! Nu måste jag iaf kila iväg, klockan 19.00 ikväll är jag ledig i några veckor, skönt! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0