sounds good to me

Sicken fin bild jag hittade på mig, några år gammal nu men den bjuder jag på :)
Har haft ett par fina dagar som bland annat spenderats i Örebro tillsammans med lite vänner, suttit fast hos syrran i kumla för att tågen var inställda och suttit hundvakt åt lilla Nelson när mamma & pappa åkte till sina kompisar igår!
Jullovet har gått så fort att det knappt känns som det börjat! Och jag har en hel hög med skolarbeten som måååste göras men som jag intalar mig själv att jag hinner med söndag & måndag. Standard mig.

Ikväll ska jag istället spendera lite tid med Cissi och Niklas! Bio står visst på schemat och sen får vi se hur kvällen fortsätter! Ska bli kul att träffa dom igen. Cissi och jag bor så nära men ändå ses vi så sällan (dumt!) och Niklas har jag inte träffat ordentligt på säkert ett år, så det här blir säkert en jättebra fredag! :)

Kommentarer
Postat av: kevelina

vet du några snygga ridbyxor? länka i så fall till inlägget! skulle vara jätte snällt!

http://kevelina.devote.se/blogs/15593077/snaella-hjaelp.htm#WriteComment

2012-01-06 @ 21:24:03
URL: http://kevelina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0