2012, tjena!

Sista kvällen 2011 fick en himla fin start med god mat, urfint sällskap, bra musik, skratt och dans och happyfaces hemma hos Evelina som var kvällens host vad gäller förfest!
Sen bar det vidare. Resten av kvällen är lite luddig och det mesta vi kommer ihåg är kaos från tolvslaget och några timmar efter. Dock kände vi oss inte ensamma med den känslan, för nästan alla vi pratade med upplevde också ett rätt spårat nyårsfirande. Många bra och dåliga minnen kommer den här kvällen bära med sig, men överlag så hade jag jättekul med mina underbara vänner och skålade in det nya året!!

Efter ett sista besök hos någon stackare i Hallsberg så gick jag, Josefina, Gustaf och Jonas hem till henne och pratade om det bästa och det sämsta med 2011, och hur vi tror att 2012 kommer att bli. Och ni skulle bara veta vilket deep talk vi kom in på emellanåt, pjew! Lite senare bjöd vi även in Julius till vårt "lugnet-efter-stormen-mys" som sen stannade över natten tillsammans med mig och Josefina. Vi somnade inte förrän tidigt på morgonen och tog gick inte upp förrän halv två någon gång haha, hur trötta och sega som helst och Josefina med en hemsk baksmälla som vi inte kunde förstå vart den kom från hihi.

Nu är jag hemma och pappa har alldeles nyss ringt och bokat en stuga i Säfsen v.5!! Huuur kul som helst med lite skidåk igen efter alla år (kan sluta på många olika sätt..). Nu ska jag hoppa in i duschen och ge mitt slitna hår en inpackning och sen ska jag ligga i soffan resten av kvällen, för det får man sånna här dagar! Puss

Det är såhär vi ser ut när vi fixar oss, fokuserade till max!
Snygga tjejer väntar på potatisgratäng & kyckling, yums!

Skålar för ett fint 2011 och ett (förhoppningsvis) grymt 2012!
Hela gänget samlat! Fyfarao vad ni är bra tjejer, och tack för en skitbra kväll!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0