SÅ fel, bara helt fel!!

Varför sover jag inte, kan man ju undra? För bara någon timma sen så sov jag huuur bra som helst, japp. Efter att ha knuffat min bästa vän i ryggen tusen gånger för att få stopp på hennes extremt störande snarkningar så lyckades jag till slut falla i en god sömn. Det vill säga, ända fram tills jag vaknade igen av att hon smekte mig över ansiktet och hennes ansikte dessutom var för nära mitt och jag reagerade i sådan chock att jag ramlade ur sängen. Ni vet sådär "vad gör hon.. vad sysslar hon med.. NEJ VAD I...DUNK". Ja något sånt.

Till hennes försvar så vet jag att hon har delat säng med sin pojkvän fyra nätter i sträck nu, but still, lite traumaupplevelse över det hela. Nu har jag hittat en öronpropp, inte två, och får helt enkelt använda min kudde som plugg för andra örat så jag kan somna om trots den höga ljudnivån från snarkarn bredvid. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0